torsdag, januari 11, 2007

TYYYYYYYYST

Alltid när jag ska plugga kommer jag på att all möjliga saker jag måste göra innan, många av dessa som jag aldrig annars skulle bry mig om att varesig tänka på eller göra. Så nu när det är bråttom med TOK och jag suttit tre dagar med uppsatsen framför mig och bara dreglat utan att ha skrivit ett enda ord kom jag på att jag var tvungen att städa innan jag började idag.

När det till slut inte fanns något att göra som var roligare eller i alla fall mindre smärtsamt än TOK satte jag mig ner för att skriva. Precis när jag börjat skriva och kommit tre rader framåt ringer min mamma och börjar tjata om att jag ska flytta runt mina pengar på olika konton. Sen kom hon på att jag skulle ringa någon vi känner och rådfråga vilket konto som är smartast att ha och att jag måste gå till banken, måste fixa det, måste prata med den, måste fixa tid.

Jag slet mitt hår och ångrade att jag sagt att jag skulle hem i helgen. JAG HAR INTE TID ATT GÖRA NÅGONTING ANNAT ÄN ATT PLUGGA. Jag orkar inte tänka på det. Äntligen la vi på och jag stirrade på mitt Word dokument och försökte gråta lite.

1 kommentarer:

Blogger Olle sa...

tok <3

6:11 em

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida