måndag, februari 12, 2007

Med huvudet i tangentbordet


Så, nu sitter jag och gräver ner mig i current account deficits och expenditure-switching policies. It is the renowned Internal Assessment, aka InterAnal Assment. Ekonomi är verkligen inte min grej. Värre är att disciplin inte är min starka sida för tillfället heller. Det lustiga är att jag anpassar min effektivitet till hur mycket tid jag har, om det är omedvetet eller väldigt medvetet vill jag nog inte ha reda på.

Jag hängde ut min matta i snön. Den var så äcklig. Nu har det blivit mörkt och jag ids inte att gå ut att hämta den, om jag inte tittar på den så finns den kanske inte -kan jag resonera med min 5-årings logik. If anyone drops a comment about ToK I'll kill you.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida