onsdag, februari 28, 2007

Du ser ut som Shrek, Elin.


Jag var nere i labbet och gjorde färdigt några gipsgrejer till blekskenor (jäkla massa folk som ska ha det) eftersom vi inte hann med det innan. Eftersom det blir ganska mycket ljud av alla maskiner så kom min käre far på idén att göra hörselskydd av silikon. Gipset höll på att stelna och jag tryckte in det i öronen och började slipa.

När jag skulle ta ut dem märkte jag till min fasa att ena silikonbiten hade stelnat runt mitt örhänge i tragus (inte det mest oömtåliga stället, nej). Efter varenda piercing jag gjort har min pappa muttrat något om att jag ser ut som en sil och jag var fast besluten att inte ge honom ett tillfälle att kläcka någon spydig kommentar.

Efter en timme då vi sett på House och jag försökt rycka bort silikonbiten var mitt öra helt rött gav jag efter och tog bort handen som jag hållt för hela tiden. Efter ett och annat hånskratt var det bara att lägga sig under skalpellen.

"Du ser ut som Shrek, Elin"

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida