tisdag, maj 15, 2007

En nära horisont

Nu återstår endast två ämnen. Nej, ännu mindre, ett och ett halvt. Sen är jag jäkligt färdig med gymnasiet och det ska bli så skönt att flytta ifrån den här förbannade stan. Nja, så farligt kanske det inte är (i jämförelse med alternativet) men jag är upprörd för att det är totalt omöjligt att sitta utomhus eftersom det blåser oupphörligt och jag vet inte varför, men jag tar det personligt när vinden rycker tag i mina papper eller böcker.

Nästa störningsmoment är ju då att de flesta slutar redan imorgon eller på fredag och jag måste sitta kvar hemma och plugga och ha ekonomiprov på måndag och tisdag. Sen, hur som helst, är jag också färdig med IB och då är det ändå ett litet tag kvar till studenten. Vad ska man göra då? Ta körkort? Flytta? Skratta åt Adams frustration över diverse saker? Fylla the fylle-quota? Dansa naken?

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Blogger Wicky sa...

Personligen tänkte jag skratta åt Adam.

2:48 em

 
Blogger Olle sa...

Men du kommer väl till mig den 18e (med egen fika) och/eller till elin f den 19e (på kvällen, med egen grill-mat)? :D:D

2:51 em

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida